LALUNA II Svart 17.April.2021 Link til dette innlegget Svart 17.April.2021 Så da er du nesten hjemme takk for turen God helg ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Chilli Solbris Svart 17.April.2021 Link til dette innlegget Svart 17.April.2021 Herlig når det går så fint unna som dette! Er nesten i henting som er vakrere enn å runde Lindesnes og Listalandet i fint vær! Nettopp fordi alle vet hvilket helvete det kan være over der! Herlig tur!??? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Espen Svart 17.April.2021 Link til dette innlegget Svart 17.April.2021 Vel i havn, sjarmøretappen ble tatt fra fly. Utrolig flott tur, og heldige med været? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 17.April.2021 Link til dette innlegget Svart 17.April.2021 Bare å gratulere med godt gjennomført tur! Og takk for at vi fikk være med!??? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Espen Svart 17.April.2021 Link til dette innlegget Svart 17.April.2021 Takk selv ! vi var tre kamerater på begge delturene, masse erfaring fra båt, motor, teknisk, navigasjon, men strekket har vi ikke gått før, så vi setter stor pris på ruteforslag, tips og støtte undervegs. Å lage hentetråd på baatplassen er ikke for selvskryt, det er for å ikke måtte gå alene, det er trygt å gå sammen med dere, vite at uansett hvilke uforutsette ting som skulle oppstå, så er det uendelig av kompetanse her inne, små og store problemer ville kunne løses med live hjelp her inne. Etter ankomst Stavanger, var det bare hjem å dusje, pakke litt nye klær og mat, @Sproc har hentet arvingende og vips var man på båttur med hver våre båter ?⚓️ Takk for følget Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 17.April.2021 Link til dette innlegget Svart 17.April.2021 Herlig bilde!??? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.