Jump to content

Edit History

Mizar

Mizar

Jeg har en 50 HK 87-modell, tror disse Yamaha 3-sylindrete påhengsmotorene er veldig like.

Jeg hadde lignende problemer og valgte å demontere forgasserne og rense. Kjøpte kit for dette hos boatparts.no. Grei folk og ikke kostet det en formue heller.

Etter forgasserrens gikk den som en drøm.

-Skal legge til at jeg var litt uheldig ved demontering av slange fra bensinpumpe. Den er av plast, og det skjønte jeg ikke før jeg knekte en nippel. Fikk tak i ny der også, så da er hele drivstoffsystemet renovert.

Du finner flere gode videoer om fremgangsmåten ved forgasser-rens fra A-Å på Youtube. Lykke til!

Mizar

Mizar

Jeg har en 50 HK 87-modell, tror disse Yamaha 3-sylindrete påhengsmotorene er veldig like.

Jeg hadde lignende problemer og valgte å demontere forgasserne og rense. Kjøpte kit for dette hos boatparts.no. Grei folk og ikke kostet det en formue heller.

Etter forgasserrens gikk den som en drøm.

-Skal legge til at jeg var litt uheldig ved demontering av slange fra bensinpumpe. Den er av plast, og det skjønte jeg ikke før jeg knekte en nippel. Fikk tak i ny der også, så da er hele drivstoffsystemet renovert.

Du finner flere gode videoer om fremgangsmåten ved forgasser-rens fra A-Å på Youtube. Lykke til!

Mizar

Mizar

Jeg har en 50 HK 80-modell, tror disse Yamaha 3-sylindrete påhengerne er veldig like.

Jeg valgte å demontere forgasserne og rense. Kjøpte kit for dette hos boatparts.no.

Etterpå gikk den som en drøm.

Skal legge til at jeg var litt uheldig ved demontering av bensinpumpe. Den er av plast, og det skjønte jeg ikke før jeg knekte en nippel. Fikk tak i ny der også, så da er hele drivstoffsystemet renovert.

Du finner flere gode videoer om fremgangsmåten ved forgasser-rens fra A-Å på Youtube.

• Create New...