Jump to content

Edit History

Ttopp

Ttopp

Det er ikke lett å prøve å lever avfall heller jeg gikk til Skjærhalden med min lille 26 l tank for å tømme lovlig i Hvaler  nasjonalpark men nei da her var tømmestasjon  i ustand. Neste tømestasjob er langt unna i 4 knop. Så da det ble det tømming på så dypt vann jeg fant på vei til neste holme for vider ferie. 

Tidligere i våres gikk jeg for å tømme i Årsgårstrand da var stasjonen der vinterstengte og ute av drift. 

Skal det blir tømmeforbud må det opprettes mange flerestasjoner og de må være åpene helle året i tillegg må det legges ut flyttende stasjoner i mye brukte områder. Å gå mer enn 2 timer ekstra i 4 -5 knopp for å tømme vil være uaktuelt i min lille båt da gleden ved seiling og stille holmer ville vært borte.

Skal legge til at jeg velger tømmested med omhu og tømmer helst midtfjords og helst over 1 km fra land. 

Ttopp

Ttopp

Det er ikke lett å prøve å lever avfall heller jeg gikk til Skjærhalden med min lille 26 l tank for å tømme lovlig i Hvaler  nasjonalpark men nei da her var tømmestasjon  i ustand. Neste tømestasjob er langt unna i 4 knop. Så da det ble det tømming på så dypt vann jeg fant på vei til neste holme for vider ferie. 

Tidligere i våres gikk jeg for å tømme i Årsgårstrand da var stasjonen der vinterstengte og ute av drift. 

Skal det blir tømmeforbud må det opprettes mange flerestasjoner og de må være årene helle året i tillegg må det legges ut flyttende stasjoner i mye brukte områder. Å gå mer enn 2 timer ekstra i 4 -5 knopp for å tømme vil være uaktuelt i min lille båt da gleden ved seiling og stille holmer ville vært borte.

Skal legge til at jeg velger tømmested med omhu og tømmer helst midtfjords og helst over 1 km fra land. 

• Create New...