Grand Banks jr Svart 11.September.2021 Link til dette innlegget Svart 11.September.2021 @Mikkelse, gratulerer med ny båt! Jeg har målt min til ca 3,8 meter med kalesje på. Som nevnt har jeg modellen uten targabøyle, så jeg målte med kalesjen. Hva er maksimal høyde du kan ha på transporten fra der båten er og til Finland? Hvor står båten? Er alternativ er å frakte den på et skip. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Mikkelse Svart 20.September.2021 Link til dette innlegget Svart 20.September.2021 Grand Banks jr skrev On 11.9.2021 at 10.31: @Mikkelse, gratulerer med ny båt! Jeg har målt min til ca 3,8 meter med kalesje på. Som nevnt har jeg modellen uten targabøyle, så jeg målte med kalesjen. Hva er maksimal høyde du kan ha på transporten fra der båten er og til Finland? Hvor står båten? Er alternativ er å frakte den på et skip. Tack för det? Jag tror att den måste klara sej under 4,2 meter i höjd, jag har fått transport ordnat och den startar från Haugesund imorgon 21.9? Jag har haft kontakt med flera fraktfirmor både i Norge, Sverige och Finland men bara fått svar från 3… jag har haft kontakt med över 10 firmor? Men nu hoppas vi att vi får båten levererad på fredag förmiddag så att vi får njuta lite på vattnet inkommande helg? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.