Danemann Startet 8.April.2021 Link til dette innlegget Startet 8.April.2021 Jeg er på jakt etter boka Björn Peter Behrens - Trebåten. Vedlikehold og reparasjoner. (2009) Noen som vet hvor den kan fåes tak i? Sitér dette innlegget Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =) Link to post
Ruffen54 Svart 8.April.2021 Link til dette innlegget Svart 8.April.2021 Me too! ? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 8.April.2021 Link til dette innlegget Svart 8.April.2021 Den finnes på Nasjonalbiblioteket så det er mulig du kan få lånt den lokalt. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 8.April.2021 Link til dette innlegget Svart 8.April.2021 (redigert) Kjenner du noen i Elnesvågen i Møre og Romsdal, så har visst Norli der 1 eksemplar i butikken til klikk og hent! Kanskje du kan ringe dem og spørre pent om de kunne tenke seg å sende den? Eller du kan lese den online her: https://issuu.com/cappelendamm/docs/treb__ten_av_bj__rn_peter_behrens Men du får ikke lest hele, da må du registrere deg og antakelig betale noen kroner, men da tror jeg du kan laste den ned. Redigert 8.April.2021 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
jrewing Svart 9.April.2021 Link til dette innlegget Svart 9.April.2021 De har den på biblioteket her i Stavanger. Og jeg ville hørt med Toftes Antikvariat i Sandnes, de har ihvertfall hatt den. Sitér dette innlegget mail betyr post e-mail betyr e-post Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.