Liseni Startet 8.April.2021 Link til dette innlegget Startet 8.April.2021 (redigert) Noen som kan se hvilken type båt dette er? (Ikke en tippekonkurranse, dette, jeg vet ikke svaret.. ) Redigert 8.April.2021 av Liseni (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
seilfred Svart 8.April.2021 Link til dette innlegget Svart 8.April.2021 Det første jeg tenker på er Junker 22, men er ikke 100% sikker.. Har du et bilde i profil? Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Liseni Svart 8.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2021 Nei, dessverre har jeg bare dette bildet. Takk for forslag, skal sjekke det ut! Sitér dette innlegget Link to post
Liseni Svart 8.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2021 (redigert) Det ser ut som om Junker 22 har skarpere "kanter" på overbygget, se disse bildene: Redigert 8.April.2021 av Liseni (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
seilfred Svart 8.April.2021 Link til dette innlegget Svart 8.April.2021 Det kan du nok ha rett i. Luka er heller ikke helt lik ser jeg, og overbygget går lengre frem foran masten på junkeren. Da må jeg melde pass så lenge.... Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Liseni Svart 8.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2021 Kan det være en Johnson 23? Noen som har erfaringer med den? Sitér dette innlegget Link to post
seilfred Svart 8.April.2021 Link til dette innlegget Svart 8.April.2021 Det tror jeg ikke. Overbygg ligner ikke, og vantfestene er forskjellige steder. I tillegg 2 vant på Johnson mot 3 vant på den ukjente båten Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Ingar Svart 8.April.2021 Link til dette innlegget Svart 8.April.2021 Liseni skrev 48 minutter siden: Kan det være en Johnson 23? Neppe. Dekksluken på "din" båt er integrert i dekket. Kryssholdt og rekkefester på Johnson 23 sitter i utsparinger. Vinduer er også annerledes. Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 8.April.2021 Link til dette innlegget Svart 8.April.2021 Jeg tror det er en Dunas 720. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 8.April.2021 Link til dette innlegget Svart 8.April.2021 Det kan ikke være fjernt fra sannheten. Vi har en tråd om denne. Sitér dette innlegget Link to post
Liseni Svart 8.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2021 Tusen takk! Ja, da ser mysteriet ut til å være løst! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.