Jump to content

Edit History

Tyggen

Tyggen

Kontaktlim blir aldri helt hardt eller sprøtt, du kan justere noe hvis du ikke venter for lenge sånn at limet fremdeles er flytende/seigt - det vil uansett tørke over tid. Det fester seg på hva som helst - til og med om det ikke er tørt, løsemiddelbasert og kan fåes på spray boks.

Ellers er jeg ingen ekspert på "ny skrogkledning (type som selges på Maritim)", men jeg kan lim.

Et alternativ til kontaktlim som er basert på det samme er "sponplatelim", fåes på de fleste byggsjapper.

Tyggen

Tyggen

Kontaktlim blir aldri helt hardt eller sprøtt, du kan justere noe hvis du ikke venter for lenge sånn at limet fremdeles er flytende/seigt - det vil uansett tørke over tid. Det fester seg på hva som helst - til og med om det ikke er tørt, løsemiddelbasert og kan fåes på spray boks.

Ellers er jeg ingen ekspert på "ny skrogkledning (type som selges på Maritim)", men jeg kan lim.

Tyggen

Tyggen

Kontaktlim blir aldri helt hardt eller sprøtt, du kan justere noe hvis du ikke venter for lenge sånn at limet fremdeles er flytende/seigt - det vil uansett tørke over tid. Fåes på spray boks.

Tyggen

Tyggen

Kontaktlim blir aldri helt hardt eller sprøtt, du kan justere noe hvis du ikke venter for lenge sånn at limet fremdeles er flytende/seigt - det vil uansett tørke over tid.

• Create New...