At-le Startet 1.November.2005 Del på Facebook Startet 1.November.2005 Hei. Mange gamle båter i bilder og samler nesten 2000 båter av Harstad tidene avis. Noen båter jeg kjente igjen da jeg var barn i Harstad. http://www.ht.no/incoming/article29040.ece Mvh At-le Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 1.November.2005 Del på Facebook Svart 1.November.2005 Ahhh... minnene strømmer på når jeg ser disse bildene! Fant til og med to av skipet jeg var førstereis på for 30 år siden. Takk skal du ha! Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
roaldbj Svart 5.August.2008 Del på Facebook Svart 5.August.2008 Jeg har i dag vært innom Marinemuseet i Horten. Jeg forsøker å ta en tur innom 3 - 4 ganger i året. Besøkene gir meg et forhold til fortiden på en noe rar måte. Dette er en modell av "Norske Løve". Merk dere opplysningene: 550 mann har oppholdt seg på et område som dekker omlag 50 m x 13 m x noen dekk. Dette er ganske fantastisk. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 5.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2008 Jeg har i dag vært innom Marinemuseet i Horten. Jeg forsøker å ta en tur innom 3 - 4 ganger i året. Besøkene gir meg et forhold til fortiden på en noe rar måte. Dette er en modell av "Norske Løve". Merk dere opplysningene: 550 mann har oppholdt seg på et område som dekker omlag 50 m x 13 m x noen dekk. Dette er ganske fantastisk. Hei. Vil gjerne besøk der, når de åpner og steng? hele år? At-le Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 5.August.2008 Del på Facebook Svart 5.August.2008 Dette er en nyttig lenke: http://www.mil.no/felles/mmu/start/Museet/#0 Åpningstider Mai - September Alle dager kl 12-16 Oktober - April Søndag kl 12-16 Marinemuseet er bemannet alle arbeidsdager hele året. Fri entrè! Jeg blir aldri lei dette museet. Det får meg til å tenke på tidligere tider og da Norge var et fattigmannssamfunn. Sitér dette innlegget Link to post
Håreken Svart 5.August.2008 Del på Facebook Svart 5.August.2008 Takk for linken til bildene. Fant igjen flere av båtene jeg har seilt på. Sitér dette innlegget Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
roaldbj Svart 5.August.2008 Del på Facebook Svart 5.August.2008 Jeg er fasinert over hvordan ubåtmannskapene har levd ombord i de senere år. Er det noen som har henvisning til beskrivelse av hvordan dette livet har vært på 1970-1990-tallet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.