Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Dilbert1 skrev 17 minutter siden:

Jeg heller mot å få båten opp igjen og bytte selv om det koster en ny runde med løft av marinaen. Hva tenker dere? 

Hei, Dibert1, og velkommen på forumet.

Om jeg hadde vært deg, ville jeg ikke tenkt så mye på det. Selv bytter jeg annenhvert år på mine 2.

Du skriver ikke noe om hvilken thruster eller båt du har, men jeg kan berolige deg med at det neppe blir noe problem uansett. Om du venter til vannet er varmt nok, er det lettere å få den løs under varmt vann enn kaldt på land, om du føler at du må få den byttet :smiley:

Worry II

Worry II

Dilbert1 skrev 16 minutter siden:

Jeg heller mot å få båten opp igjen og bytte selv om det koster en ny runde med løft av marinaen. Hva tenker dere? 

Om jeg hadde vært deg, ville jeg ikke tenkt så mye på det. Selv bytter jeg annenhvert år på mine 2.

Du skriver ikke noe om hvilken thruster eller båt du har, men jeg kan berolige deg med at det neppe blir noe problem uansett. Om du venter til vannet er varmt nok, er det lettere å få den løs under varmt vann enn kaldt på land :smiley:

Worry II

Worry II

Dilbert1 skrev 14 minutter siden:

Om jeg hadde vært deg, ville jeg ikke tenkt så mye på det. 

Du skriver ikke noe om hvilken thruster eller båt du har, men jeg kan berolige deg med at det neppe blir noe problem uansett. Om du venter til vannet er varmt nok, er det lettere å få den løs under varmt vann enn kaldt på land :smiley:

Worry II

Worry II

Dilbert1 skrev 7 minutter siden:

Om jeg hadde vert deg, ville jeg ikke tenkt så mye på det. 

• Create New...