Jump to content

Edit History

BingoBonzo

BingoBonzo

O_K skrev for 21 timer siden:

Jeg ville også umiddelbart tenkt jordfeil, men du skriver i første avsnitt at du fikk beskjed om at båten trakk 2800W, hvordan fikk du den beskjeden? Har du noen form for overvåkning eller tillsvarende av strømtrekk?  Trekker båten 2800W uten at du har noen god forklaring så er det meget mulig at det er reelt overforbruk og ikke jordfeil.

Det var målinger som ble gjort på brygga av av pirmester. Vet ikke hvordan den ble foretatt. I følge mitt eget hodet skulle det ikke være mere enn maks 200W i forbruk.

BingoBonzo

BingoBonzo

O_K skrev for 21 timer siden:

Jeg ville også umiddelbart tenkt jordfeil, men du skriver i første avsnitt at du fikk beskjed om at båten trakk 2800W, hvordan fikk du den beskjeden? Har du noen form for overvåkning eller tillsvarende av strømtrekk?  Trekker båten 2800W uten at du har noen god forklaring så er det meget mulig at det er reelt overforbruk og ikke jordfeil.

Det var målinger som ble gjort på brygga av av pirmester. Vet ikke hvordan den ble foretatt. I følge mitt eget hodet skulle det iukke være mere enn kanskje 200W i forbruk.

• Create New...