Trine_ Startet 9.April.2021 Link til dette innlegget Startet 9.April.2021 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg min første båt og har googlet løsninger for oppbevaring. Da fant jeg dette bilde, hvor jeg synes denne løsningen for oppbevaring av tau var veldig smart, men klarer ikke finne ut hva slags type feste de har brukt. Er det noen her som vet hva de heter? Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingen Svart 9.April.2021 Link til dette innlegget Svart 9.April.2021 (redigert) Her har du en variant Edit: Og her er festet du har bilde av: Redigert 9.April.2021 av Grønnskollingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Trine_ Svart 9.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2021 Tusen takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 9.April.2021 Link til dette innlegget Svart 9.April.2021 Bruker selv disse fra Maritim, Universalhenger. Fåes til både skottmontering og rekkemontering. Nylontau eller waier. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.