El barco de Sol Startet 9.April.2021 Link til dette innlegget Startet 9.April.2021 Jeg har smarttelefon,mobil fra samsung. Om jeg kjøper tv med wifi (Finlux 12v), kan jeg da få overført filmer fra mobiltelefonen til tv. Ønsker ikke å bruke chromecast,appletv. Sitér dette innlegget Link to post
jrewing Svart 9.April.2021 Link til dette innlegget Svart 9.April.2021 Det fins usb-c til HDMI adapter, men jeg vet ikke om det vil fungere på din telefonmodell Sitér dette innlegget mail betyr post e-mail betyr e-post Link to post
Stjernen ! Svart 9.April.2021 Link til dette innlegget Svart 9.April.2021 (redigert) Kjøp tv som du kan speile/mirror cast tlf til. Nyere tv har dette i menyen. Eller en rimlig Anycast gjør også jobben. Kan også bruke DLNA. Nyere tver har mye av dette innebygd. Kan sikkert også bruke lightning cable også. Redigert 9.April.2021 av Stjernen ! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Prologue Svart 9.April.2021 Link til dette innlegget Svart 9.April.2021 Har finluxen apper (Netflix osv?) I tilfelle kan du sette opp mobilen som hotspot og streame fra TV-en. Du ønsker ikke Apple tv eller chromecast. Hvorfor ikke? Sitér dette innlegget Link to post
wilma Svart 9.April.2021 Link til dette innlegget Svart 9.April.2021 Jeg tenkte det samme i fjor, og kjøpte usb-c til hdmi kabel i fjor. Har Huawei p20 pro og en 21 finlux tv som er ca 10 år gammel. Ser på nedlastede filmer på Netflix, det fungerer men får ikke noe teksting av en eller annen grunn. Sitér dette innlegget Link to post
lr-80 Svart 9.April.2021 Link til dette innlegget Svart 9.April.2021 På min iPhone spiller vi alt innhold til Finlux via en lightning-til-hdmi kabel. Må vel finnes til Android også? Sitér dette innlegget Link to post
El barco de Sol Svart 9.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2021 Prologue skrev for 2 timer siden: Har finluxen apper (Netflix osv?) I tilfelle kan du sette opp mobilen som hotspot og streame fra TV-en. Du ønsker ikke Apple tv eller chromecast. Hvorfor ikke? Appletv går vel dårlig med Samsung mobil? Chromecast krever vel internettforbindelse og mulig 220v? Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 9.April.2021 Link til dette innlegget Svart 9.April.2021 (redigert) Google Cast er en inkludert funksjon/app i alle TV-apparater basert på Android smart-TV. Så de funker altså direkte med alle Android telefoner over Wi-fi. Mens Google Chromecast en dings du plugger inn i HDMI-porten, og så må den har strøm fra en USB-port i TV'en eller ekstern 5V adapter. Se linkene for mere info: https://www.elkjop.no/cms/chromecast-setup/chromecast-setup-slik-bruker-du-chromecast/ https://www.connectify.me/blog/technology/difference-between-google-cast-chromecast/ Redigert 9.April.2021 av Teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.