Dragev_84 Startet 10.April.2021 Link til dette innlegget Startet 10.April.2021 Heisann...akkurat kjøpt meg ny båt og der er det igjen litt diverse vekster under båten? Hva bruker jeg for å fjerne disse? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 10.April.2021 Link til dette innlegget Svart 10.April.2021 Du sier ikke hva slags vekster det er, men jeg regner med det er rur. Hvis det sitter på bunnstoffet, er en skrape effektivt. På metalldetektor som propell kan de siste restene fjernes med syre, fx vannlinjerens. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 10.April.2021 Link til dette innlegget Svart 10.April.2021 Grattis med ny båt. Tror du bør beskrive litt mer hva "vekster" er, kan vel være alt fra rur, skjell, grønske og bærbusker, ha ha. Og bilder sier mer enn tusen ord. Dessuten kan du bruke søkemotor her inne og da dukker det opp mange tips. Lykke til og god helg. Sitér dette innlegget Link to post
Corvin17 Svart 10.April.2021 Link til dette innlegget Svart 10.April.2021 En god høytrykkvask kan være et greit sted å starte for å få vekk det verste Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 10.April.2021 Link til dette innlegget Svart 10.April.2021 Frivakt skrev 1 time siden: Du sier ikke hva slags vekster det er, men jeg regner med det er rur. Hvis det sitter på bunnstoffet, er en skrape effektivt. På metalldetektor som propell kan de siste restene fjernes med syre, fx vannlinjerens. Korrekturlesing? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 10.April.2021 Link til dette innlegget Svart 10.April.2021 Lazyjack skrev 43 minutter siden: Korrekturlesing? Autokorrektur og feil briller er en dårlig kombinasjon Metalldeler skulle det være Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.