Maika Startet 10.April.2021 Link til dette innlegget Startet 10.April.2021 (redigert) Jeg hadde bestilt en trykkvannspumpe der det var spesifisert at den kunne brukes for saltvann. Da jeg kom i butikken for å hente den, hadde de den ikke inne allikevel, men selger hadde funnet fram en annen som han mente uansett var bedre (den andre hadde de fått tilbake mange av pga. feil). Han forsikret om at den kunne brukes til saltvann, men jeg kan ikke se at det står noe sted at den faktisk kan det. Hva tror dere? (Jeg har spurt leverandøren, men foreløpig ikke fått svar.) https://www.spxflow.com/johnson-pump-marine/products/aqua-jet-wps-24-29-35-40-52/ edit: Så nå at det står i manualen at den kan brukes til saltvann, så da kan denne posten slettes:) Redigert 10.April.2021 av Maika (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 10.April.2021 Link til dette innlegget Svart 10.April.2021 Om det er dekket du skal spyle med saltvann, er vel bare å bruke en lensepumpe, de vet du jo tåler sjøvann... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.