Scotters Startet 10.April.2021 Link til dette innlegget Startet 10.April.2021 Hei folkens Har hatt god tips tidligere on renovering av en teak dørk på en Coronet 26 jeg kjøpt i fjor. Jeg er nå godt i gang med å skrape av den gamle lakk med skaper og varmepistol. Tenker nå på lakk - har kjøpt in Epifanes blank lakk for de første 4-5 strøk men jeg tviler på hvilke lakk jeg skal har som topp strøk for å for den samme look som den gamle. Eg vil absolute ikke har en speil høy glans shiny dørk - helst litt mer matt. Har lagt bilder her av det gamle. Jeg ser at Epifanes har en silkematt interior som kan brukes som topp strøk men har lest en plass at dette var egentlig mye mer blank en matte. Er dette Matte topp strøk her? Beklager norsk-engelsk språk blanding her... Sitér dette innlegget Link to post
Scotters Svart 11.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2021 Har noen tips her? Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 11.April.2021 Link til dette innlegget Svart 11.April.2021 (redigert) Silk ble det hos meg med epifanes silkematt. Helt perfekt glans for interiør. Redigert 11.April.2021 av Ttor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.