jrewing Startet 11.April.2021 Link til dette innlegget Startet 11.April.2021 Min Meaco avfukter sluttet plutselig å virke. Når jeg setter i kontakten, går den et par minutter, men så piper og den og den røde trekanten blinker og den stopper. Har vært i kontakt med support gjorde alle forslagene deres, renset filter, blåste på sensoren med en hårtørrer. Garantien er dessverre utløpt. Neste steg er vel å åpne den opp, men aner ikke hva jeg kan gjøre der inne. Sitér dette innlegget mail betyr post e-mail betyr e-post Link to post
chremlu Svart 11.April.2021 Link til dette innlegget Svart 11.April.2021 Jeg hadde også den samme feilen med min Megacoil avfukter. Jeg sendte min inn til Bedre Inneklima AS i Sandefjord. Opplevde god og rask service derfra. Nå hadde jeg riktignok garanti igjen, men hvis du kontakter de så kan de nok gi deg en ca pris hva det koster. På min var det en sensor som var defekt. Jeg sendte mail til en som heter Even i Bedre Inneklima. Mail adressen hans er even@bedre-inneklima.no Sitér dette innlegget Link to post
Sylvester Svart 11.April.2021 Link til dette innlegget Svart 11.April.2021 Min stoppet også i vinter, blinket bare rød trekant, etter at vannet i tanken hadde frosset selv om jeg hadde slange direkte ut. Men når jeg la noe under isopor klossen for sensor, så den ikke kom så langt ned var alt ok. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
jrewing Svart 11.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2021 Redd for at å sende den frem og tilbake til deg Sandefjord +reparasjon ikke vil lønne seg. Skjønte ikke det med sensoren. Hvis du løfter sensor vil vel maskinen stoppe? Sitér dette innlegget mail betyr post e-mail betyr e-post Link to post
Sylvester Svart 11.April.2021 Link til dette innlegget Svart 11.April.2021 Det virket som sensoren ( isoporklossen) gikk for langt ned hos meg, jeg la under den ca. 5mm. da var alt ok. Jeg bruker ikke tanken, men slange direkte ut i vasken. håper dette var mer forståelig Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
jrewing Svart 11.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2021 Prøvde å skru hele greia fra hverandre i dag, men kom ikke så veldig langt. Fikk av toppen. Prøvde å løfte isoporen, og men hjalp ikke. Sitér dette innlegget mail betyr post e-mail betyr e-post Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.