Jump to content

Edit History

X10an

X10an

0.1-1 bar eller under 15psi. Jeg mener forsåvidt ikke at trykket bør være i nærheten av 1 bar (15psi), men jeg vil tro alarmen ikke skal varsle før trykket er høyere enn dette. Har du trykk som nærmer seg 1 bar eller høyere tyder dette på blokkering i kjølekanalene/slangene. På en relativt ny båt med sjøvannsfilter er min erfaring at dette oppstår som følge av impellerblader i, eller på vei til, varmeveksleren. Har du hatt en impeller som har mistet blader i løpet av de siste sesongene?

X10an

X10an

0.1-1 bar eller under 15psi. Jeg mener forsåvidt ikke at trykket bør være i nærheten av 1 bar (15psi), men _jeg_vil_tro_ alarmen ikke skal varsle før trykket er høyere enn dette. Har du trykk som nærmer seg 1 bar eller høyere tyder dette på blokkering i kjølekanalene/slangene. På en relativt ny båt med sjøvannsfilter er min erfaring at dette oppstår som følge av impellerblader i, eller på vei til, varmeveksleren. Har du hatt en impeller som har mistet blader i løpet av de siste sesongene?

X10an

X10an

0.1-1 bar eller under 15psi. Jeg mener forsåvidt ikke at trykket bør være i nærheten av 1 bar (15psi), men _jeg vil tro_ alarmen ikke skal varsle før trykket er høyere enn dette. Har du trykk som nærmer seg 1 bar eller høyere tyder dette på blokkering i kjølekanalene/slangene. På en relativt ny båt med sjøvannsfilter er min erfaring at dette oppstår som følge av impellerblader i, eller på vei til, varmeveksleren. Har du hatt en impeller som har mistet blader i løpet av de siste sesongene?

X10an

X10an

0.1-1 bar eller under 15psi. Jeg mener forsåvidt ikke at trykket bør være i nærheten av 1 bar (15psi), men jeg vil tro alarmen ikke skal varsle før trykket er høyere enn dette. Har du trykk som nærmer seg 1 bar eller høyere tyder dette på blokkering i kjølekanalene/slangene. På en relativt ny båt med sjøvannsfilter er min erfaring at dette oppstår som følge av impellerblader i, eller på vei til, varmeveksleren. Har du hatt en impeller som har mistet blader i løpet av de siste sesongene?

X10an

X10an

0.1-1 bar eller under 15psi. Jeg mener forsåvidt ikke at trykket bør gå så høyt som 1 bar (15psi), men jeg vil tro alarmen ikke skal varsle før trykket er høyere enn dette. Har du trykk som nærmer seg 1 bar eller høyere tyder dette på blokkering i kjølekanalene/slangene. På en relativt ny båt med sjøvannsfilter er min erfaring at dette oppstår som følge av impellerblader i, eller på vei til, varmeveksleren. Har du hatt en impeller som har mistet blader i løpet av de siste sesongene?

X10an

X10an

0.1-1 bar eller under 15psi. Jeg mener forsåvidt ikke at trykket bør gå så høyt som 1 bar (15psi), men jeg vil tro alarmen ikke skal varsle før trykket er høyere enn dette. Har du trykk opp mot 1 bar eller høyere kan dette tyde på blokkering i kjølekanalene/slangene. På en relativt ny båt med sjøvannsfilter er min erfaring at dette oppstår som følge av impellerblader i, eller på vei til, varmeveksleren. Har du hatt en impeller som har mistet blader i løpet av de siste sesongene?

X10an

X10an

0.2-1 bar eller under 15psi. Jeg mener forsåvidt ikke at trykket bør gå så høyt som 1 bar (15psi), men jeg vil tro alarmen ikke skal varsle før trykket er høyere enn dette. Har du trykk opp mot 1 bar eller høyere kan dette tyde på blokkering i kjølekanalene/slangene. På en relativt ny båt med sjøvannsfilter er min erfaring at dette oppstår som følge av impellerblader i, eller på vei til, varmeveksleren. Har du hatt en impeller som har mistet blader i løpet av de siste sesongene?

X10an

X10an

0.2-1 bar eller under 15psi. Jeg mener forsåvidt ikke at trykket bør gå så høyt som 1 bar (15psi), men jeg vil tro alarmen ikke skal varsle før trykket er høyere enn dette. Har du trykk over 1 bar kan dette tyde på blokkering i kjøle kanalene. På en relativt ny båt med sjøvannsfilter er  min erfaring at dette oppstår som en følge av impellerblader i, eller på vei til, varmeveksleren.

X10an

X10an

0.2-1 bar eller under 15psi. Jeg mener forsåvidt ikke at trykket bør gå så høyt som 1 bar (15psi), men jeg vil tro alarmen ikke skal varsle før trykket er høyere enn dette. Har du trykk over 1 bar kan dette tyde på blokkering i kjøle kanalene. På en relativt ny båt med sjøvannsfilter er  min erfaring at dette oppstår som en følge av impellerblader i, eller på vei til, varmeveksleren.

back of mercury engine.JPG

X10an

X10an

back of mercury engine.JPG

• Create New...