nordan family 27 Startet 11.April.2021 Link til dette innlegget Startet 11.April.2021 Denne wiren ble montert ny i fjor sommer: men nå har den satt seg i løpet av vinteren, og rikker seg ikke. Når jeg setter en skrutrekker i enden, så vrir hele hylsa seg, og ikke wiren inni. Slik den står nå er det heller ikke plass til å ta ut hele wire og fylle den med olje - skal den ut så må det bli med baugfil. Nå er jeg på hytta og har ikke verdens fyldigste verktøykasse her... men neste nå er en tang til å holde hylsa med hvor jeg kanskje ødelegger gjengene, samtidig med at jeg vrir skrutrekker i enden. Har forsøkt å hamre forsiktig på enden av staget, men kommer ikke ordentlig til. Noen tips før jeg rekker å ødelegge en «ny» wire? Blir den ødelagt, så er det hydraulisk neste.... kan ikke styre med dette hvert år. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 11.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2021 Problem løst. Vannpumpetang, skrutrekker og makt. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 11.April.2021 Link til dette innlegget Svart 11.April.2021 Alt går med vold og vaselin :=) Bra det ordnet seg! Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.