Jump to content

Edit History

lr-80

lr-80

På en bil til en million er infotainmentsystemet utdatert når ventetida før du får bilen er over. Så du kjører Apple CarPlay eller Android Auto istedet. Men det blir systemer i tillegg til/på siden av bilens system, og begrenset til nettopp multimedia og noen andre apper. 

Orca ønsker å brukes som det vi foretrekker, men mye mer integrert i båten. Pluss større muligheter for å snu seg rundt og integrere ny funksjonalitet ettersom det etterspørres. De kommer til å bli levert med nye båter etterhvert. 

Nå er jeg positiv til dette siden jeg har valgt å legge penger i det. Man pleier gjerne å være det da. 

lr-80

lr-80

På en bil til en million er infotainmentsystemet utdatert når ventetida før du får bilen er over. Så du kjører Apple CarPlay eller Android Auto istedet. Men det blir systemer i tillegg til/på siden av bilens system, og begrenset til nettop multimedia og noen andre apper. 

Orca ønsker å brukes som det vi foretrekker, men mye mer integrert i båten. De kommer til å bli levert med nye båter etterhvert. 

Nå er jeg positiv til dette siden jeg har valgt å legge penger i det. Man pleier gjerne å være det da. 

• Create New...