lr-80
Gunnis skrev for 7 timer siden:Noen som har oppdateringer å dele angående denne Orca? Får stadig reklame for Orca2 og liker konseptet som en erstatter for ipad som har sine begrensninger spesielt mhp varme og sterk sol.
Men Orca har såvidt jeg kan se ikke grensesnitt mot radar. Hadde den enda hatt det så kunne den kanskje vært en fullverdig slaveenhet til kartplotteren.
De jobber med radar, men enn så lenge er det ikke klart. Tror ikke den kan fungere som slaveenhet for annen plotter, ikke i Orca-appen. Men den kan kjøre andre android-baserte apper så du kan kanskje få det til derfra.
Er radar viktig, ville jeg ventet. Eller tatt kontakt med Orca og spurt om din radar. Noen Raymarine radarer skal få virke med dagens Orca, mens andre vil kreve oppdatert Core.
Jeg kan ellers si at jeg har byttet ut gammel Raymarine med Orca, og det fungerer flott. Har fortsatt gammelt Display, men har også prøvd det nye som har kartplotter-kvalitet på lesbarhet og Orca-kvalitet på app (inkludert nettbrettets oppløsning, fleksibilitet og oppdateringer OTA som gir stadig nye og bedre funksjoner).