Jump to content

Edit History

ArvidKa

ArvidKa

OPPDATERING:

Da fikk jeg prompte svar fra Garmin support på epost idag.  Takker for det!
Min kartbrikke 2020.5 var dessverre IKKE blitt skikkelig registrert i min Garmin Express. Derfor ingen varsler om oppdatering.

Må nå gå inn og slette «GarminDevice.xml» på min kartbrikke via pc’en, deretter «legge til» nytt kort (plusstegnet) i Garmin Express.  Da vil min kartbrikke bli registrert, og oppdateringsfil til 2021.5 (forhåpentlig) dukke opp.  Formoder den fortsatt er gratis for meg etter alt dette tullet. Skal ikke være lett for en gamling.

Men stusser over svaret jeg fikk på telefon, at fjorårets 2020.5 versjon var den siste, fordi oppdatering «ikke var nødvendig» i dette kartområdet…??

Setter i gang over helgen, så,får vi se.  
Takker for all hjelp!

- arvid

ArvidKa

ArvidKa

OPPDATERING:

Da fikk jeg prompte svar fra Garmin support på epost idag.  Takker for det!
Min kartbrikke 2020.5 var dessverre IKKE blitt skikkelig registrert i min Garmin Express. Derfor ingen varsler om oppdatering.

Må nå gå,inn og slette «GarminDevice.xml» på min kartbrikke via pc’en, deretter «legge til» nytt kort (plusstegnet) i Garmin Express.  Da vil min kartbrikke bli registrert, og oppdateringsfil til 2021.5 (forhåpentlig) dukke opp.  Formoder den er gratis for meg etter alt dette tullet. Skal ikke være lett for en gamling.

Men stusser over svaret jeg fikk på,telefon, at fjorårets 2020.5 versjon var den siste, fordi oppdatering «ikke var nødvendig» i dette kartområdet…??

Setter i gang over helgen, så,får vi se.  
Takker for all hjelp!

- arvid

• Create New...