Jump to content

Edit History

Kronidiot

Kronidiot

Rettet opp skrivefeil

Knude skrev 41 minutter siden:

du har muligheten til å stramme sider ved å bøye en litt større overhøyde å gi den litt tid. Ikke juster for mye på de korte bøylene (hjelpe bøyle)

om ikke du helt sjønner hva du gjør :wink:

Lykke til !

@Knude

Forstår jeg det riktig at jeg da skal ta tak i kalesjestengenes ender og bøye disse litt innover, altså stengenes ender inn mot hverandre? Jeg skjønner ikke hva jeg gjør, så de korte bøylene tror jeg at jeg skal la være...

Kronidiot

Kronidiot

Rettet opp skrivefeil

Knude skrev 40 minutter siden:

du har muligheten til å stramme sider ved å bøye en litt større overhøyde å gi den litt tid. Ikke juster for mye på de korte bøylene (hjelpe bøyle)

Lykke til !

@Knude

Forstår jeg det riktig at jeg da skal ta tak i kalesjestengenes ender og bøye disse litt innover, altså stengenes ender inn mot hverandre? Jeg skjønner ikke hva jeg gjør, så de korte bødlene tror jeg jeg skal la være...

Kronidiot

Kronidiot

Knude skrev 39 minutter siden:

Lykke til !

@Knude

Forstår jeg det riktig at jeg da skal ta tak i kalesjestengenes ender og bøye disse litt innover, altså stengenes endenr mot hverandre? Jeg skjønner ikke hva jeg gjør, så de korte bødlene tror jeg jeg skal la være...

Kronidiot

Kronidiot

Knude skrev 39 minutter siden:

Lykke til !

@Knude

Forstår jeg det riktig at jeg da skal ta tak i kalesjestengenes ender og bøye disse litt innover? Jeg skjønner ikke hva jeg gjør, så de korte bødlene tror jeg jeg skal la være...

Kronidiot

Kronidiot

Knude skrev 18 minutter siden:

Lykke til !

Knude! 

Forstår jeg det riktig at jeg da skal ta tak i kalesjestengenes ender og bøye disse litt innover? Jeg skjønner ikke hva jeg gjør, så de korte bødlene tror jeg jeg skal la være...

• Create New...