Onix Startet 12.April.2021 Link til dette innlegget Startet 12.April.2021 hei. jeg har en Bedford 330 Bowman marinisert og lurer på om noen her har en ide om hvor jeg kan få tak i en bruker manual til den? Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 12.April.2021 Link til dette innlegget Svart 12.April.2021 Det ligger noe i Dokumentarkivet her. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.April.2021 Link til dette innlegget Svart 13.April.2021 (redigert) Bedford 330 med Bowman kjøling er en grovbygd og enkel motor som det knappest er behov for noen brukermanual til. Jeg tror den ble levert med både Simms og CAV pumpe, jeg har bare vært borti CAV-varianten. Der er det noen småting å være oppmerksom på, det ene er oljenivå og det andre er lufting. Den har også en kaldstartanordning som aktiveres ved å dra stopphendelen på pumpa rett ut (om jeg husker riktig). Redigert 13.April.2021 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.