Jump to content

Edit History

Lazyjack

Lazyjack

Bedford 330 med Bowman kjøling er en grovbygd og enkel motor som det knappest er behov for noen brukermanual til. Jeg tror den ble levert med både Simms og CAV pumpe, jeg har bare vært borti CAV-varianten. Der er det noen småting å være oppmerksom på, det ene er oljenivå og det andre er lufting. Den har også en kaldstartanordning som aktiveres ved å dra stopphendelen på pumpa rett ut (om jeg husker riktig). 

Lazyjack

Lazyjack

Bedford 330 med Bowman kjøling er en grovbygd og enkel motor som det knappest er behov for noen brukermanual til. Jeg tror den ble levert med både Simms og CAV pumpe, jeg har bare vært borti CAV-varianten. Der er det noen småting å være oppmerksom på, det ene er oljenivå og det andre er lufting. 

Lazyjack

Lazyjack

Bedford 330 med Bowman kjøling er en grovbygd og enkel motor som det knappest er behov for noen brukermanual til. Jeg tror den ble levert med både Sims og CAV pumpe, jeg har bare vært borti CAV-varianten. Der er det noen småting å være oppmerksom på, det ene er oljenivå og det andre er lufting. 

Lazyjack

Lazyjack

Bedford 330 er en grovbygd og enkel motor som det knappest er behov for noen brukermanual til. Jeg tror den ble levert med både Sims og CAV pumpe, jeg har bare vært borti CV-varianten. Der er det noen småting å være oppmerksom på, det ene er oljenivå og det andre er lufting. 

• Create New...