Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

Havarita skrev for 11 timer siden:

De prøver bare å rydde havna for fattigfolk. Rikfolk er mer kjøpesterke og legger igjen mere penger i byen. Kaiplass er jo et begrenset gode, så det gjelder å maksimere.?

Skulle tatt seg ut om man måtte dele havn med noen som ikke tar seg råd til 750,- for natta, selv med hornmusikk til betalingsautomaten. Litt klasse må man kunne forvente. ?

Hyggelig det :giggle:

Har fint råd til det selv og tror de fleste med 40-50 foter har råd til det, men det er likevel ganske stor forskjellsbehandling. Med 100% dyrere pris setter jeg samtidig 100% mye høyere krav til fasiliteter. Jeg forlanger nå umiddelbar strøm, å slippe å ha noen utenpå og å kunne få service på bryggen når det er såpass økning. Hvis ikke jeg har alle de boksene tikket av ser jeg ikke nødvendigheten av å betale havneavgift. Dvs, heldigvis kan min båt beviselig være under 13 meter. Da kan jeg betale opptil 41 fot avgiften om jeg er fornøyd med servicen. 

Lingefan

Lingefan

Havarita skrev for 11 timer siden:

De prøver bare å rydde havna for fattigfolk. Rikfolk er mer kjøpesterke og legger igjen mere penger i byen. Kaiplass er jo et begrenset gode, så det gjelder å maksimere.?

Skulle tatt seg ut om man måtte dele havn med noen som ikke tar seg råd til 750,- for natta, selv med hornmusikk til betalingsautomaten. Litt klasse må man kunne forvente. ?

Hyggelig det :giggle:

Har fint råd til det selv, men dyrere pris setter mye høyere krav til fasiliteter. Jeg forlanger strøm, å slippe å ha noen utenpå og å kunne få service på bryggen når det er såpass økning. Hvis ikke jeg har alle de boksene tikket av ser jeg ikke nødvendigheten av å betale havneavgift. Dvs, heldigvis kan min båt beviselig være under 13 meter. Da kan jeg betale opptil 41 fot avgiften om jeg er fornøyd med servicen. 

• Create New...