Jump to content

Edit History

Tor Arild

Tor Arild

index skrev 40 minutter siden:

Båteiere med dårlig råd og båt over 40 fot? Høres ut som en sårbar gruppe i samfunnet....

Snedig at alle som har båter over 40 fot tilsynelatende skal ha så enormt god råd, @index.

Har du egentlig noen gang søkt på finn på båter over 40 fot og sortert på pris?

OM fordommene dine gidder å foreta det søket, så vil du se at brorparten av også båter over 40 fot er i alle aldre og prisklasser. Akkurat som det som flyter rundt. Mange av mine båtnaboer med behov for plass har kjøpt eldre større båt for å få den plassen de har behov for med barn/ungdommer etc. Mange av vennene mine også: bruker timer på å løfte de til en ok stand for å fortsatt bruke skjærgården og båten som hytte. Det er nok kun noen få prosenter av norske båter som er spell nye - så også for større båter.

Blir alltid så forundret over slike meninger...

Mvh

Tor Arild

Tor Arild

Tor Arild

index skrev 35 minutter siden:

Båteiere med dårlig råd og båt over 40 fot? Høres ut som en sårbar gruppe i samfunnet....

Snedig at alle som har båter over 40 fot tilsynelatende skal ha så enormt god råd, @index.

Har du egentlig noen gang søkt på finn på båter over 40 fot og sortert på pris?

OM fordommene dine gidder å foreta det søket, så vil du se at brorparten av også båter over 40 fot er i alle aldre og prisklasser. Akkurat som det som flyter rundt. Mange av mine båtnaboer med behov for plass har kjøpt eldre større båt for å få den plassen de har behov for med barn/ungdommer etc. Mange av vennene mine også: bruker timer på å løfte de til en ok stand for å fortsatt bruke skjærgården og båten som hytte.

Blir alltid så forundret over slike meninger...

Mvh

Tor Arild

• Create New...