Jump to content

Høyde septik giver ift høyde tank (Wema s3h-3)

_Bliss_

Recommended Posts

skal skifte giver for septik tank da denne er av feil standard ift motstand.

har kjøpt inn Wema s3h-3. total høyde er 305mm. det blir da ca 5-10mm mellom bunn på tank og under kant måler.

ifølge montasje anvisning skal det være minimum 25mm..

ser ikke for meg at det skal by på noen problemer.

noen erfaringer eller formeninger rundt dette?

Fantino skrev for 7 timer siden:

Det er vel bare at faren for at flottøren klistrer seg i bunnfallet øker. Om det er grei plass for å få den ut for rengjøring burde det ikke være noen big deal.

Satser på at det går bra? Er jo også "beskyttelses" rundt føleren, samt at det er kvern toalett.

"Beskyttelse"? Du mener vel oppsamler for dritt som tørker inne i denne "beskyttelsen" slik at flottøren ikke får beveget seg. Jeg fjernet hele dette ytre røret.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

• 3 år senere...

Noen som har erfaring med å justere signalet for offet på slik montasje? Av praktiske årsaker er min giver montert litt høyt, slik at full tank gir 48 ohm istedet for 30-33. Dermed viser ikke instrumentet full tank ,men 3/4.  Må vel gå an å løse dette elektroteknisk? Det er ikke et alternativ å gjøre noe med giver eller tank på denne installasjonen.

A

MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin  - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...