Jump to content

Edit History

Torsen67

Torsen67

Fiks skrev for 11 timer siden:

Er du sikker på at det er et cutlesslager som har stått der? På bildet ser det ut som om det kan være en enkel bronseforing som står i stevnflensen og jeg kan ikke se noen åpning for vanninntak for smøring av lageret i forkant av stevnbeslaget.

Hvordan ser hylse og pakkboks ut på innsiden med tilhørende smørepunkter?

Hei

Jeg var ute å tittet på dette for ett par uker siden. Det var vanlig pakkboks med fettkopp og jeg kunne ikke se at noe var annerledes i så måte. Det var gummi mellom den hylsa du ser der og akselen. Men jeg poengterte at stevnlager så merkelig ut. Nytt stevnlager, er det mye styr for å få dette på plass? Mye justering? Støping etc?

Torsen67

Torsen67

Fiks skrev for 11 timer siden:

Er du sikker på at det er et cutlesslager som har stått der? På bildet ser det ut som om det kan være en enkel bronseforing som står i stevnflensen og jeg kan ikke se noen åpning for vanninntak for smøring av lageret i forkant av stevnbeslaget.

Hvordan ser hylse og pakkboks ut på innsiden med tilhørende smørepunkter?

Hei

Jeg var ute å tittet på dette for ett par uker siden. Det var vanlig pakkboks med fettkopp og jeg kunne ikke se at noe var annerledes i så måte. Men jeg poengterte at stevnlager så merkelig ut. Nytt stevnlager, er det mye styr for å få dette på plass? Mye justering? Støping etc?

• Create New...