Gp68 Startet 16.April.2021 Link til dette innlegget Startet 16.April.2021 (redigert) Jeg tenkte å ta en rens på sjøvannsystemet på min D6 370. Tenkte å koble med til ved dieselkjøler (inn) men usikker på hvor det er best å koble seg ut for å få med hele kretsen. Jeg forsøkte på slange ved bendet ut fra turbo men den går rett ut i bunn av drev. Noen tips? Redigert 16.April.2021 av Gp68 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
OveHelgeland Svart 16.April.2021 Link til dette innlegget Svart 16.April.2021 Hei, Det ligger mange tråder om akkurat dette her på forumet. Jeg har gjort som mange andre å kobler av slangen etter impelleren og slangen som går inn på eksos. Lager en rund sløyfe å kjører evt motsatt vei. Slangene er vel 45 mm etter husken Sitér dette innlegget Link to post
OveHelgeland Svart 16.April.2021 Link til dette innlegget Svart 16.April.2021 Her har du en veldig god og oversiktlig tråd om emne så sant du har fast aksel? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 16.April.2021 Link til dette innlegget Svart 16.April.2021 Prinsippet er vel det samme om det er drev eller aksel. OveHelgeland skrev 1 time siden: Jeg har gjort som mange andre å kobler av slangen etter impelleren og slangen som går inn på eksos. Lager en rund sløyfe å kjører evt motsatt vei. Slangene er vel 45 mm etter husken Så enkelt er det. Bare husk å ta ut sinkene i kjølerene først. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Gp68 Svart 17.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2021 Det var veldig trangt bak ved eksosen så koblet meg inn ved oljekjøler. Mye enklere om det er trangt bak. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.