Enzo Startet 16.April.2021 Link til dette innlegget Startet 16.April.2021 Jeg har akkurat montert inn en Victron multi 120/3000/16 som jeg har kjøpt brukt. har 4stk maritim 140ah AGM. Jeg stiller den inn med dipsvitsjer og alt skal være korrekt. men når jeg starter den så fyker spenningen opp rundt 15+ V. selv om jeg omså setter dipsvitsjene til Gel (14.1v). Når den har gått litt så kommer den ned på akseptable nivåer som 13,8 osv men i bulk og første tiden i absorb så er spenningen for høy. Noen som har peiling på hvor jeg kan begynne å lete ? Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 16.April.2021 Link til dette innlegget Svart 16.April.2021 (redigert) Hvordan har du satt dip-switchene? Peter hos pkys har en bra artikkel om det her: https://shop.pkys.com/Multiplus-dipswitches.html Ellers er jeg veldig enig i dette, fra samme artikkel... Redigert 16.April.2021 av SamH (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 16.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2021 Jeg har også MK2 interface men får det ikke til å kjøre på min mac med Catalina dessverre så derfor får jeg ikke kommet meg inn og gjort innstillinger mer enn på dipsvitsjene Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.