Jump to content

Edit History

X10an

X10an

Det å få lest ut feilkoder er nok neste rasjonelle steg. Men jeg har ellers stor forståelse for at man desperat ønsker å finne alternative veier til Rom, som ikke innebærer innleide konsulenter.

 

Dersom jeg bare skal kaste en pinne opp i luften for å se hvor den lander, ville jeg forsøkt å kontrollere dieseltrykket på railen mens motoren dras rundt på startmotoren. F.eks ved å lese ut spenning direkte fra trykksensor (0-5V), gjerne med et oscilloskop.

 

Er usikker på hva du mener med "stoppventilen på pumpa", men dette kan godt være en PWM-kontrollert solenoid. Igjen er det oscilliskop som gjelder, ikke multimeter.

X10an

X10an

Det å få lest ut feilkoder er nok neste rasjonelle steg. Men jeg har ellers stor forståelse for at man desperat ønsker å finne alternative veier til Rom, som ikke innebærer innleide konsulenter.

 

Dersom jeg bare skal kaste en pinne opp i luften for å se hvor den lander, ville jeg forsøkt å kontrollere dieseltrykket på railen mens motoren dras rundt på startmotoren. F.eks ved å lese ut spenning direkte fra trykksensor (0-5V), gjerne med et oscilloskop.

 

Er usikker på hva du mener med "stoppventilen på pumpa", men dette kan godt være en PWM-kontrollert solenoid. igjen er det oscilliskop som gjelder, ikke multimeter.

X10an

X10an

Det å få lest ut feilkoder er nok neste rasjonelle steg. Men jeg har ellers stor forståelse for at man desperat ønsker å finne alternative veier til Rom, som ikke innebærer innleide konsulenter.

 

Dersom jeg bare skal kaste en pinne opp i luften for å se hvor den lander, ville jeg forsøkt å kontrollere dieseltrykket på railen mens motoren dras rundt på startmotoren. F.eks ved å lese ut spenning direkte fra trykksensor (0-5V), gjerne med et oscilloskop.

 

Er litt usikker på hva du mener med "stoppventilen på pumpa", men dette kan godt være en PWM-kontrollert solenoid. igjen er det oscilliskop som gjelder, ikke multimeter.

X10an

X10an

Det å få lest ut feilkoder er nok neste rasjonelle steg. Men jeg har ellers stor forståelse for at man desperat ønsker å finne alternative veier til Rom, som ikke innebærer innleide konsulenter.

 

Dersom jeg bare skal kaste en pinne opp i luften for å se hvor den lander, ville jeg forsøkt å kontrollere dieseltrykket på railen mens motoren dras rundt på startmotoren. F.eks ved å lese ut spenning direkte fra trykksensor (0-5V), gjerne med et oscilloskop.

X10an

X10an

Det å få lest ut feilkoder er nok neste rasjonelle steg. Men jeg har ellers stor forståelse for at man desperat ønsker å finne alternative veier til Rom, som ikke innebærer innleide konsulenter.

 

Dersom jeg bare skal kaste en pinne opp i luften for å se hvor den lander, ville jeg forsøkt å kontrollere dieseltrykket på railen mens motoren dras rundt på startmotoren. F.eks ved å lese ut spenning direkte fra trykksensor (0-5V).



×
×
  • Create New...