Jump to content

Edit History

X10an

X10an

  Kayb skrev On 26.4.2021 at 6.22:

Ut fra feilsøkings prosedyre så skal det være 12v på kontakten når tening er på, noe jeg ikke har. 

Vis hele sitatet  

 

  Kayb skrev On 25.4.2021 at 10.16:

Har målt mellom + på kontakt og - på batteri= 12v

Vis hele sitatet  

 

Du sier her du har 12V på kontakten. Hva er det jeg misforstår?

 

Red:

Jeg ser forsåvidt hva du mener. Manualen sier du skal måle 12V med tenning påslått og frakoblet solenoid. Stemmer det at du måler 8V med solenoiden frakoblet? Har du også målt spenning mellom pluss og minus forsyning inn på ECU? 

X10an

X10an

  Kayb skrev On 26.4.2021 at 6.22:

Ut fra feilsøkings prosedyre så skal det være 12v på kontakten når tening er på, noe jeg ikke har. 

Vis hele sitatet  

 

  Kayb skrev On 25.4.2021 at 10.16:

Har målt mellom + på kontakt og - på batteri= 12v

Vis hele sitatet  

 

Du sier her du har 12V på kontakten. Hva er det jeg misforstår?

 

Red:

Jeg ser forsåvidt hva du mener. Manualen sier du skal måle 12V med tenning påslått og frakoblet solenoid. Stemmer det at du måler 8V med solenoiden frakoblet? 

X10an

X10an

  Kayb skrev On 26.4.2021 at 6.22:

Ut fra feilsøkings prosedyre så skal det være 12v på kontakten når tening er på, noe jeg ikke har. 

Vis hele sitatet  

 

  Kayb skrev On 25.4.2021 at 10.16:

Har målt mellom + på kontakt og - på batteri= 12v

Vis hele sitatet  

 

Du sier her du har 12V på kontakten. Hva er det jeg misforstår?



×
×
  • Create New...