index Startet 16.April.2021 Link til dette innlegget Startet 16.April.2021 Jeg har en Yamarin 4300 med 30hk Mariner som er forferdelig tung på styringen. Så da tenker jeg det vil være greit å skifte styrewire og sjekke før det ryker av seg selv på et uheldig tidspunkt. Wire og snekke er kjøpt inn, men nå lurer jeg litt på innfestning på motor. Er det sånn at styrerøret er skrudd inn i enden på wiren, eller hvordan henger dette sammen? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
index Svart 17.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2021 Er det ingen som skrur på gamle påhengere her? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
index Svart 18.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 Da får jeg begynne å skru og se hva jeg finner ut. Ingen som har noe å dele ser det ut til... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.