Chilli Solbris
navid skrev 33 minutter siden:Du burde nå heller komme med fasiten du som underviser i faget, isteden for å skrive nedlatende om oss som ikke har vært innom klasserommet ditt og er fri for «fullstendig manglende forståelse for kultur».
Jeg har ikke snakket nedlatende om dere som ikke har vært i noe klasserom. I så fall har jeg uttrykt meg særdeles klønete!
Fasiten er faktisk gitt lenger opp i tråden her.
Jeg er overbevist om at det trengs å bygges en helt grunnleggende kultur for bruk av VHF. Grunnen til det er at mange har alt for stor tro på vår nye digitale verden med mobiltelefon. Som er bedre enn ingenting. Men langt dårligere enn VHF. VHF er en til mange og mange til en kommunikasjon mens mobilen er en til en og ubrukelig i vannet.
Selve kommunikasjonen har jeg vel allerede skrevet noe om.
Fasiten er bruk den! Hele tiden!
Skriv ned prosedyrene og sett de opp der hvor de er lett å se!
Og hele poenget med å ville ha klasseromsundervisning er jo for at det gir en mye større forståelse for VHF og hva den kan brukes til. Samt at man får trent med klassifisert hjelp.
Og som sagt, hvis du oppfatter meg som nedlatende om temaet har jeg uttrykt meg særdeles klønete! Og det beklager jeg! Mitt eneste mål er å få alle til å omfavne VHF!??