Jump to content

Edit History

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

navid skrev for 1 time siden:

Hvordan er det @Benji og @Solbris II, har dere kurs/klasseromsundervisning i "On scene coordinator" ? Jeg har oppdaget at jeg har enda et hull i mine vhf-kunnskaper. 

OSC - Er ikke forventet at man skal kunne, når man kommer med en fritidsbåt. Dersom man er første på stedet er det mye informasjon som kan være vesentlig for RS, brann båt etc, dette gir mulighet til å forberede seg med utstyr ved transitt, slik at man sparer dyrebar tid ?

Deretter kan man bidra der man føler man kan. Husk egen sikkerhet først ?

Rollen som OSC, kan feks være RS eller KV.

Men det er riktig som det blir nevnt at mye av kommunikasjon pågår over NN.

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

navid skrev 19 minutter siden:

Hvordan er det @Benji og @Solbris II, har dere kurs/klasseromsundervisning i "On scene coordinator" ? Jeg har oppdaget at jeg har enda et hull i mine vhf-kunnskaper. 

OSC - Er ikke forventet at man skal kunne, når man kommer med en fritidsbåt. Dersom man er første på stedet er det mye informasjon som kan være vesentlig for RS, brann båt etc, dette gir mulighet til å forberede seg med utstyr ved transitt, slik at man sparer dyrebar tid ?

Deretter kan man bidra der man føler man kan. Husk egen sikkerhet først ?

Rollen som OSC, kan feks være RS ellef KV.

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

navid skrev 12 minutter siden:

Rollen som OSC, kan feks være RS ellef KV.

• Create New...