Baatkos Startet 17.April.2021 Link til dette innlegget Startet 17.April.2021 Jeg har funnet ut at på motor dekselet på min mariner 15hk står det at det er 10hk, men inni motoren på lappen står det 15hk. Så den er plombert. Jeg kan lite om motorer og vil gjerne ha hjelp med god forklaring med bilder eller video. Om dere trenger noen fler bilder for å hjelpe meg bare spør :) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 17.April.2021 Link til dette innlegget Svart 17.April.2021 Mest sannsynlig er plomberingen fjernet allerede, hvis ikke sitter den mellom forgasser og innsig/reed ventiler. Siden denne står oppgitt som 15hk tipper jeg denne ble solgt ny som 15hk uten sperre. Hvis du tar bilde av der forgasseren er festet mot blokka er det enklere å se, ellers finnes det allerede masse tråder om dette hvis du søker mercury viking plombering for eksempel. Sitér dette innlegget Link to post
Baatkos Svart 17.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2021 Sturee skrev 15 minutter siden: Mest sannsynlig er plomberingen fjernet allerede, hvis ikke sitter den mellom forgasser og innsig/reed ventiler. Siden denne står oppgitt som 15hk tipper jeg denne ble solgt ny som 15hk uten sperre. Hvis du tar bilde av der forgasseren er festet mot blokka er det enklere å se, ellers finnes det allerede masse tråder om dette hvis du søker mercury viking plombering for eksempel. Hmm vet ikke helt sikkert om den er plombert men hadde vært veldig rart om ikke mtp at det står 10hk på dekselet.. Her er noen bilder av forgasseren. kan du se om den er plombert eller ikke? Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 17.April.2021 Link til dette innlegget Svart 17.April.2021 Les Denne tråden Ser ikke ut som det er noen strupeplate på din motor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.