Jump to content

Hvordan fjerner jeg plombering på Mariner 15hk 2 takter.

Baatkos

Recommended Posts

Mest sannsynlig er plomberingen fjernet allerede, hvis ikke sitter den mellom forgasser og innsig/reed ventiler. Siden denne står oppgitt som 15hk tipper jeg denne ble solgt ny som 15hk uten sperre.

Hvis du tar bilde av der forgasseren er festet mot blokka er det enklere å se, ellers finnes det allerede masse tråder om dette hvis du søker mercury viking plombering for eksempel.

Sturee skrev 15 minutter siden:

Mest sannsynlig er plomberingen fjernet allerede, hvis ikke sitter den mellom forgasser og innsig/reed ventiler. Siden denne står oppgitt som 15hk tipper jeg denne ble solgt ny som 15hk uten sperre.

Hvis du tar bilde av der forgasseren er festet mot blokka er det enklere å se, ellers finnes det allerede masse tråder om dette hvis du søker mercury viking plombering for eksempel.

Hmm vet ikke helt sikkert om den er plombert men hadde vært veldig rart om ikke mtp at det står 10hk på dekselet..

Her er noen bilder av forgasseren. kan du se om den er plombert eller ikke?

IMG_2153.JPG.ca01b30abaa8389e97d951b3fdc42182.JPGIMG_2154.JPG.e2710e7255a5e95708abcf21f92e624e.JPG

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...