Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

Jeg har tatt av dreieknappen. Under ser det ut til å være et gjenget "stempel" (som sikkert er selve blandereguleringen) i plast eller kunststoff som skrus inn/ut i gjengene i ventilhuset som er i metall. Det kan se ut som om lekkasjen er i dette "stempelet". Regner med at noe bør byttes, men hadde håpet å ikke måtte kjøpe et nytt komplett sett.  Jeg får svinge innom en rørlegger på mandag.

TideRace

TideRace

Jeg har tatt av dreieknappen. Under ser det ut til å være et gjenget "stempel" (som sikkert er selve blandereguleringen) i plast eller kunststoff som skrus inn/ut i gjengene i ventilhuset som er i metall. Det kan se ut som om lekkasjen er i dette "stempelet". Regner med at noe bør byttes, men hadde håpet å ikke måtte kjøpe et nytt komplett sett.  Jeg får svinge innom en rørlegger på mandag.

TideRace

TideRace

Jeg har tatt av dreieknappen. Under ser det ut til å være et gjenget "stempel" (som sikkert er selve blandereguleringen) i plast eller kunststoff som skrus inn/ut i gjengene i ventilhuset som er i metall. Det kan se ut som om lekkasjen er i dette "stempelet". Regner med at noe bør byttes, men hadde håpet å ikke måtte kjøpe et nytt komplett sett. 

Jeg får svinge innom en rørlegger på mandag.

TideRace

TideRace

Jeg har tatt av dreieknappen. Under ser det ut til å være et gjenget "stempel" (som sikkert er selve blandereguleringen) i plast eller kunststoff som skrus inn/ut i gjengene i ventilhuset som er i metall. Det kan se ut som om lekkasjen er i dette "stempelet". Regner med at noe bør byttes, men hadde håpet å måtte kjøpe et nytt komplett sett. 

Jeg får svinge innom en rørlegger på mandag.

• Create New...