Goddis77 Startet 18.April.2021 Link til dette innlegget Startet 18.April.2021 Har observert en lekkasje på motoren min i dag. Var lettere å se det nå side vi hadde rengjort motor og motorrom. Lekkasjen er under turbo og over giret. Det siver frem fra under lokket med de 3 boltene. Noen som vet hva det er som er bak den platen, og eventuelt hva dette kan være? Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 18.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 Tok av lokket nå. Ser ut for meg at dette er rett ved starteren, og der burde det vel ikke være væske? Lekkasjen var pulserende. Noen som har en teori? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 18.April.2021 Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 Jeg ville tatt av gearkassa og sjekket tetning på veiv. Så får ju sjekket demperplata samtidig. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 18.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 Girkassen var av motoren en tid før jeg kjøpte båten. Var et firma som gjorde det. Mulig jobben der ved montering ikke var god nok? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.