mingebretsen Startet 18.April.2021 Link til dette innlegget Startet 18.April.2021 Skal til å klargjøre for installasjon av ny dekksluke. Forrige luke lakk som ei sil, og holdt delvis på å falt fra hverandre. Den var bygd opp på en base av teak. Når denne basen nå er fjernet, så er dekket litt krummet, og må bygges opp så det er innafor 1 mm. en liten kant hadde jo uansett bare hjulpet å holde vann unna luka. Må også kappe en halv cm cirka i lukeåpningen. Jeg har ingen erfaring å nevne med glassfiber, epoxy eller lignende. Så det blir noe nytt. Godt er det, på tide å lære. Men alltid skummelt første gang. Å denne luka må nå på snart :) kan noen holde i hånda å guide meg litt hvordan jeg bør gå frem? Sitér dette innlegget Link to post
mingebretsen Svart 18.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 (redigert) Framre luke, som naturligvis er mer utsatt for sjø, er bygd opp med glassfiber før teaken. Denne lekker foreløpig ikke, så skal få leve lenger. Redigert 18.April.2021 av mingebretsen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 18.April.2021 Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 Kommer garantert noen som kan gi deg steg for steg råd, men jeg ville brukt divinycell eller annet skum istedenfor treverk når du bygger opp. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.