tilplan Startet 18.April.2021 Link til dette innlegget Startet 18.April.2021 Har en Bella med et ikke identifisert stoff på dørken. Har skrubbet og prøvd å få det bort, men det sitter godt. Har ikke fått bort noe av det. Har lurt på om det kan være lim, men vet ikke. Er det kun mekanisk fjerning som nytter, eller er det gode stoff som kan være verd å prøve? Har lurt på om det enkleste er en runde med Kiwigrip, men vil helst slippe. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 18.April.2021 Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 Er det hardt eller seigt? Hva har du prøvd? Prøvd aceton eller sitrus? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Teresa Svart 18.April.2021 Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 Sitrusrens som nevnt, eventuelt label off. Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 18.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 Stoffet er hardt. Ingen antydning til å være seigt. Husker ikke helt hva jeg prøvde med i fjor. Tok det ikke så nøye da, men nå har jeg kjøpt nye puter, så da må resten også shines opp. Hverken aceton eller sitrus er prøvd, men jeg tar med begge deler til hytta neste gang. Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 19.April.2021 Link til dette innlegget Svart 19.April.2021 Er det hardt er jeg litt usikker på om aceton og/eller sitrusrens vil hjelpe. Hva med varmluftpistol og forsiktighet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.