Tor Arild Svart 20.April.2021 Del på Facebook Svart 20.April.2021 Windy37GM skrev 8 minutter siden: Ojj!! Gjerne det. Båten kommer til Vallø etterhvert og havner på pir1, plass13. Stått på venteliste siden 2002! Hvor ligger du? Og hvordan får man "kopiert" de ut? Epost? Jeg har navionics på plotter og iPad. Fra iPad er det i hvertfall svært enkelt å dele ruter via sms eller e-post. Har lagt siste 4 år på pir 5. Ytterste motorbåt på piren. Hyggelig å dele. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 20.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2021 Bjørn Løvjomås skrev 8 minutter siden: Blir spennende å se været når vi kommer mot helgen. Mye kan endre seg enda. Men det ser lovende ut. Jeg har også en del ruter på strekningen. Så om du ønsker, kan jeg sende dem til deg på mail. Send meg din epostadresse på intern melding her på forumet. Så kan jeg dele dem med deg. Setter stor pris på det :-) IM kommer Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 20.April.2021 Del på Facebook Svart 20.April.2021 Sendt deg noen ruteforslag som du kan bearbeide slik at de passer med den ruta du skal gå. Bruk dem på eget ansvar🙂 Lykke til med planlegging 🙂 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Trond123 Svart 20.April.2021 Del på Facebook Svart 20.April.2021 Rutene til @Bjørn Løvjomås kan anbefales! Sitér dette innlegget Link to post
Guest knerten67 Svart 20.April.2021 Del på Facebook Svart 20.April.2021 Gratulerer med ny båt,har en kompis som har en 37 ht. Nydelige båter Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 21.April.2021 Del på Facebook Svart 21.April.2021 Regner med du sitter å følger været like grundig som meg. Men nå ser mandag og tirsdag veldig lovende ut. Stort høytrykk siger inn fra Island. Tidlig enda, men veldig oppløftende værmelding nå Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.April.2021 Del på Facebook Svart 25.April.2021 Hvordan ligger dere ann i ruta. Går dere nedover mandag, eller tirsdag? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Windy37GM Svart 25.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2021 Mandag ettermiddag. Flyet lander 16:30, Taxi til Dusavika, overtakelse, fylling, vi må finne mat og så drar vi :-) Og dere? Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.April.2021 Del på Facebook Svart 25.April.2021 Mulig jeg avventer til Tirsdag. Det blåser opp ca kl 11, på obrestad. Vinden skal holde seg opp mot 10 ms (12 i kast) frem til kl 16 tror jeg det sto. Vind fra sør. Jeg tar tog til Stavanger. Ikke bestem enda, med tanke på avreise fra Arendal Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 26.April.2021 Del på Facebook Svart 26.April.2021 Er dere kommet i gang på reisen sydover Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 26.April.2021 Del på Facebook Svart 26.April.2021 (redigert) Ingen ais activitet på små båter å se nedover 4.7 ms på Obrestad nå lover bra dette Redigert 26.April.2021 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Careka Svart 26.April.2021 Del på Facebook Svart 26.April.2021 10 min siden kom windy 37 in norda sundet. i alt for stor fart, slikt er ikke bra, mye båter ligger fortøyd.. slakka ikke av før de så eigerøy bru. kjør pent.. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Windy37GM Svart 26.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2021 (redigert) Vi kjørte fra Stavanger 18:50 og ankom. Egersund 21:30 En del bølger og rotete sjø, 0,5-0,75m bølger ish.. vi holdt 22 knop rundt Jærens Rev eller hva det heter. Nå er det en matbit fra stedets lokale pizzasjappe som var veldig snille og gadd å lage pizza 21:47 og de stenger 22. Alle andre steder som stenger 22 hadde stengt 21:45.. Båten oppfører seg godt i sjøen! Redigert 26.April.2021 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Careka Svart 26.April.2021 Del på Facebook Svart 26.April.2021 Husk farts grensene. og vis hensyn. det gjorde dere ikke på¨vei in norda sundet. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Windy37GM Svart 27.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2021 Stemningsrapport fra Egersund: Det er kaldt som F her :-) Frost på badeplattform og en helt stille by. Sovet elendig pga kulda. Fin gjestehavn heeeelt inne i byen. Nå starter vi om 10 min og drar avgårde. Spent på om vi ser White Lady der ute Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.April.2021 Del på Facebook Svart 27.April.2021 Vi har nettopp passert Varhaug . Går inn til Egersund for å toppe tankene Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Windy37GM Svart 27.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2021 Ser deg på AIS. Vi drar nå fra Egersund gjestehavn. Gir førerspport når vi kommer ut Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.April.2021 Del på Facebook Svart 27.April.2021 Relativt flatt nord for Egersund Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Windy37GM Svart 27.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2021 Takk! Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.April.2021 Del på Facebook Svart 27.April.2021 Hvor langt går dere i dag? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Windy37GM Svart 27.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2021 Vi tar vurderingen etterhvert som vi fører frem. Nå er det jo 7cm bølger og flott føre! Akkurat lært oss autopiloten :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Windy37GM Svart 27.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2021 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Olevine Svart 27.April.2021 Del på Facebook Svart 27.April.2021 Kastet et blikk ut byfjorden i Kristiansand mot Oksøy på vei til jobb, og der var det blankt hav så langt ut det var mulig å se. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 27.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2021 Takk Olevine :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Chilli Solbris Svart 27.April.2021 Del på Facebook Svart 27.April.2021 Ser deg ikke på MarineTraffic @Windy37GM🤔 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.