Jump to content

Hente Windy 37 GM i Stavanger-Tønsberg, har noen nyttig informasjon?

Windy37GM

Recommended Posts

Windy37GM skrev 8 minutter siden:

Ojj!!  Gjerne det.

Båten kommer til Vallø etterhvert og havner på pir1, plass13. Stått på venteliste siden 2002! Hvor ligger du? Og hvordan får man "kopiert" de ut? Epost?

Jeg har navionics på plotter og iPad. Fra iPad er det i hvertfall svært enkelt å dele ruter via sms eller e-post. 

Har lagt siste 4 år på pir 5. Ytterste motorbåt på piren. Hyggelig å dele. 

Bjørn Løvjomås skrev 8 minutter siden:

Blir spennende å se været når vi kommer mot helgen. Mye kan endre seg enda. Men det ser lovende ut. 

Jeg har også en del ruter på strekningen. Så om du ønsker,  kan jeg sende dem til deg på mail. Send meg din epostadresse på intern melding her på forumet.  Så kan jeg dele dem med deg. 

Setter stor pris på det :-)  IM kommer

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Vi kjørte fra Stavanger 18:50 og ankom. Egersund 21:30 En del bølger og rotete sjø, 0,5-0,75m bølger ish..

vi holdt 22 knop rundt Jærens Rev eller hva det heter.

Nå er det en matbit fra stedets lokale pizzasjappe som var veldig snille og gadd å lage pizza 21:47 og de stenger 22. Alle andre steder som stenger 22 hadde stengt 21:45..

Båten oppfører seg godt i sjøen!

D4D85EF7-9A26-42D8-AC58-9DC6BFAABDE0.jpeg.3d6ca9b4a4cb5f957ce0ff70e696c179.jpeg

Redigert av Windy37GM (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Stemningsrapport fra Egersund:

Det er kaldt som F her :-) Frost på badeplattform og en helt stille by. Sovet elendig pga kulda. Fin gjestehavn heeeelt inne i byen.
Nå starter vi om 10 min og drar avgårde. Spent på om vi ser White Lady der ute

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...