Jump to content

Rustet gods/plate/sinkanode knakk av under Impellerskifte - Yamaha F40


kjetillunde

Recommended Posts

Ja, hvis du spoler fram til 2:00 her så ser du samme sak.

Han bytter samme delenr. som på tegningen din, så da er det vel samme eller ganske likt girhus antagelig.

Ser ut som han har byttet både gummien og plata under den. Mye korrosjon under der.

Gummipakningen har nok liten misjon hvis plata under den mangler.

 

 

Redigert av Teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Teerex skrev for 7 timer siden:

Ja, hvis du spoler fram til 2:00 her så ser du samme sak.

Han bytter samme delenr. som på tegningen din, så da er det vel samme eller ganske likt girhus antagelig.

Ser ut som han har byttet både gummien og plata under den. Mye korrosjon under der.

Gummipakningen har nok liten misjon hvis plata under den mangler.

 

 

 

Takk for svar.

Hvilken misjon har denne plata og er det kritisk å kjøre uten å bytte denne?

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...