Øy-væringen Startet 19.April.2021 Link til dette innlegget Startet 19.April.2021 Der etter kommer det også opp i displayet: Se i maualen !? Dette gjelder STB mootor D4 300 hk, finner ikke noe feil ved motoren, og den gikk normalt da jeg tøffet bort til krana ved opptak i høst. Finner heller ikke noe i VP instruksjons boka/ manualen ? Noen her som vet noe om dette ? På forhånd takk for svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 19.April.2021 Link til dette innlegget Svart 19.April.2021 Har du skiftet dieselfilter? Hvis du ikke har koplet vann-føler kontakten inn igjen så kan du få denne feilen. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.April.2021 Link til dette innlegget Svart 19.April.2021 Sjekk nivå på kjølevæske Sitér dette innlegget Link to post
Øy-væringen Svart 19.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2021 Takk for raskt svar, får sjekke nivået når jeg kommer hjem fredag Sitér dette innlegget Link to post
Øy-væringen Svart 19.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2021 Takk for raskt svar Gabi, har ikke byttet diesel filter, men skal sjekke dette også kan jo ha vært bort i vann føleren der kanskje ? Sitér dette innlegget Link to post
sjøpølse Svart 19.April.2021 Link til dette innlegget Svart 19.April.2021 Hent ut feilmeldingskoden, da finner du svaret i verkstedsmanualen. Sitér dette innlegget Link to post
sjøpølse Svart 19.April.2021 Link til dette innlegget Svart 19.April.2021 Sitér dette innlegget Link to post
Øy-væringen Svart 20.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2021 Takker ? da skal jeg få sjekket dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.