Torsen67 Startet 20.April.2021 Link til dette innlegget Startet 20.April.2021 Hei skal bruke en vannsmurt "dong" fra Tor Marine. Når jeg velger til 35mm aksling, så blir festet til flensen litt for stort. Flensen er litt over 50 mm i diameter, mens åpningen på dongen er 55 mm. Går det an å legge noe i mellom? Trykket her er vel ikke massivt? Kommentar fra moderator: Endret tittel fra "flens" til hylserør. Sitér dette innlegget Link to post
Flow Svart 20.April.2021 Link til dette innlegget Svart 20.April.2021 Gjort det selv, kjøpte en passende slangestubb fra Hydroscan som jeg brukte som mellomlegg. Det er ikke noe vanntrykk av betydning rett under vannlinjen. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 21.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2021 Flow skrev for 20 timer siden: Gjort det selv, kjøpte en passende slangestubb fra Hydroscan som jeg brukte som mellomlegg. Det er ikke noe vanntrykk av betydning rett under vannlinjen. Takker for svar? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.