seawolf Startet 20.April.2021 Link til dette innlegget Startet 20.April.2021 Hei. Skulle gjerne ha fått navn på båten min, men som nytilflytter i Lillesand er jeg helt ukjent med om det er lokale leverandører her i Agder? Tenker på navn i folie som klistres på. Noen tips ? Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 20.April.2021 Link til dette innlegget Svart 20.April.2021 seawolf skrev for 6 timer siden: Hei. Skulle gjerne ha fått navn på båten min, men som nytilflytter i Lillesand er jeg helt ukjent med om det er lokale leverandører her i Agder? Tenker på navn i folie som klistres på. Noen tips ? Jeg bestilte nylig fra Agder Skilt og Reklame AS. https://www.dekorshop.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 20.April.2021 Link til dette innlegget Svart 20.April.2021 Profilsenteret.no Arendal Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
seawolf Svart 21.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2021 Takker og bukker, da skal dette skjekkes ut :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.