Jump to content

Boat Wet Wax - Gule flekker

Snapper 10

Recommended Posts

Heisann :)

Har nå i noen dager polert opp skroget på båten min. I dag skulle jeg legge voks på båten og jeg hadde kjøpt inn en flaske med Boat Wet Wax. Følgte anvisning på flasken å begynte nederst på skroget, buffet av og det hele så kjempebra ut. Gikk så videre med å legge voks på skroget over fenderlist, buffet av og ved første øyekast så det bra ut. Men når jeg kikker litt grundigere ser jeg at veldig mye av båten har nå ett slags gult skjær i fargen. Boat Wet Wax, er knall gul på farge og det ser ut som den har sett flekker?
Den som er rart er at det hvite under fenderlisten fremdeles er kritt hvit, det har altså ikke satt flekker der. Men det kan vær det er en litt annen gelcoat der.

Prøvde forsiktig å polere ett lite område igjen, og det kan se ut som gulfargen forsvinner med polering. Men kjenner motivasjonen min til å gå over båten på nytt med polering ikke helt er tilstedet :nonod:

Noen her som har vært borti noe lignende?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...