Jump to content

Edit History

VegJoh

VegJoh

GeirFrode skrev 8 minutter siden:

Hei VegJoh.

Må jo huske på å gratulere deg med ny båt. (det hadde jeg helt glemt.:blush:)

Det er bare å ta kontakt, så finner vi sikkert en tid til å se på dette. Sender deg en IM med info.

Men jeg har egentlig ikke greid å få tak på hvilken modell du egentlig har? Så det var nevnt en ombygget 310 til 340 lenger opp i tråden her. Hvis det er det du har, så er det ikke sikkert at ting ser likt ut. Hvilken årsmodell har du?

Ellers kan jeg tipse om Viksund forumet på Facebook, mye nyttig info å få der. (hvis du ikke har funnet det allerede)

Takk for det, 

Når det gjelder min båt så er det en standard St.cruz 310 fra 2005. Det som ble nevnt om en ombygget 310 til 340 var nok snakk om en båt som @Solbris II hadde fraktet ca. samme rute tidligere. Facebook tråden har jeg allerede fulgt en liten stund i prosessen med å anskaffe ny båt, men er mer glad i baatplassen enn Facebook :flag_bp:

VegJoh

VegJoh

GeirFrode skrev 7 minutter siden:

Hei VegJoh.

Må jo huske på å gratulere deg med ny båt. (det hadde jeg helt glemt.:blush:)

Det er bare å ta kontakt, så finner vi sikkert en tid til å se på dette. Sender deg en IM med info.

Men jeg har egentlig ikke greid å få tak på hvilken modell du egentlig har? Så det var nevnt en ombygget 310 til 340 lenger opp i tråden her. Hvis det er det du har, så er det ikke sikkert at ting ser likt ut. Hvilken årsmodell har du?

Ellers kan jeg tipse om Viksund forumet på Facebook, mye nyttig info å få der. (hvis du ikke har funnet det allerede)

Takk for det, 

Når det gjelder min båt så er det en standard St.cruz 310 fra 2005. Det som ble nevnt om en ombygget 310 til 340 var nok snakk om en båt som @Solbris II

• Create New...