VP-siggen Startet 21.April.2021 Link til dette innlegget Startet 21.April.2021 (redigert) Hei! Jeg har nå endelig bestemt meg for å kjøpe meg en båt igjen. Og avgjørelsen har nok litt med Covid-19 å gjøre Har ikke hatt båt siden 2011 - og regner med at verden har kommet litt videre. Jeg har kjøpt en litt eldre DC på 21 fot med en AQ151A motor. Båten har stått et par år på land så den trenger litt TLC. Båten kommer til å ligge i brakkvann så men på tur er det saltvann. Bunnstoff: Etter min oppfatning så er det like mange typer og produsenter som det er båter der ute. Jeg brukte Seajet sist, og var veldig fornøyd. Er dette fortsatt bra/best eller kan man gå til Jotun eller Biltema? Fjerning av gammelt bunnstoff - er det best å skrape osv eller finnes det noe mer effektiv måte å ta det vekk med, feks malingsfjerner av et eller annet slag. Sier ja takk til tips her... Servicedeler til Volvo Penta: Hvor er det best å kjøpe det? Tenker på pris og kvalitet, for ikke å snakke om tilgjengelighet Vask og impregnering av kalesje: Er Ship Shape OK å bruke eller er det noe som er bedre. Vet den gangen at den er ganske hard mot sømmer osv. Syrevask av skrog: Hva er beste produkt for å syrevaske og få bort ingrodd møkk samt kritting av gelcoat. Polering av skrog: Hva er best og hvorfor? - Kjør debatt... På forhånd takk! //Tor Redigert 21.April.2021 av VP-siggen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 21.April.2021 Link til dette innlegget Svart 21.April.2021 (redigert) Du må redigere overskriften din. "Hva er deres erfaring???" lever ikke opp til Båtplassens høye standard. Det er viktig at vi andre kan forstå ut av overskriften alene, hva ditt innlegg egentlig handler om. Redigert 21.April.2021 av X10an (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.