Bottenopp Startet 21.April.2021 Link til dette innlegget Startet 21.April.2021 Hørte med den lokala Yamaha-forhandleren om de kunne se på og fikse slarken i styrekulten på min Yamaha 2-t 2001-modell 30hk, siden jeg bruker forlengerskaft til den til å styre og gasse. Dessverre hadde de ikke tid før i august til å se på den. Noen som vet hvordan disse funker - kan den plutselig dette av, eller er det bare en pakning som bør skiftes? Var veldig vanskelig å se noe som helst når jeg prøvde å kikke...det var veldig tildekket. Noen som har tips til hvordan jeg får fikset den? Sitér dette innlegget Link to post
Skippern 84 Svart 21.April.2021 Link til dette innlegget Svart 21.April.2021 (redigert) Den står fast med en skru inni feste. Mulig den er løsnet. Evt må du kansje bytte foringer. Redigert 21.April.2021 av Skippern 84 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bottenopp Svart 21.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2021 Tusen takk! Selv om jeg ikke 100% skjønner hvilken skrue en kan stramme, men veldig bra å se hvordan det er bygget opp, og hvilke foringer en kan kjøpe. Får gå ned og se på motoren igjen ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.