mrmartin123 Startet 21.April.2021 Link til dette innlegget Startet 21.April.2021 Hei, jeg har en nidelv 24, jeg er litt redd for at den skal synke mens jeg er borte, jeg har lurt litt på en lensepumpe, men da vet jeg jo ikke om det har skjedd noe, burde jeg gå får en lensepumpe eller et type system som varsler på telefonen? Og er det noen sommar tips til et slikt system uten abonnement. tusen takk? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 21.April.2021 Link til dette innlegget Svart 21.April.2021 Kjøp en automatisk lensepumpe, og koble den rett på batteriet. Hadde ikke brydd meg så veldig med varsling. Husk at det er tusenvis av flytende båter i landet. De synker ikke støtt og stadig. Hvis du er redd for at den skal synke, må du heller prøve å eliminere problemet ved roten. Det vil si skroggjennomføringer. skift alle til noen av god kvalitet. Sørg også for at pakkbokser og rorgjennomføring er i god stand. Smartere å tenke prevantivt i min mening. https://www.maritim.no/whale-subersub-lensepumpe-m-aut-37-l Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
bellen Svart 21.April.2021 Link til dette innlegget Svart 21.April.2021 Hva med begge deler? Lag til en automatikk som varsler til mobil når lensepumpen starter. Lensepumpe med automatisk start/stopp er hvertfall et must i en slik båt. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 21.April.2021 Link til dette innlegget Svart 21.April.2021 Her kan finne en router som kan varsle deg om pumpen starter Sitér dette innlegget Link to post
Duvel Svart 22.April.2021 Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Hvorfor vil du vite om pumpen starter? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 22.April.2021 Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Duvel skrev 1 time siden: Hvorfor vil du vite om pumpen starter? For å få en "alarm" på at det er lekkasje i båten for eksempel? Om han for eksempel får melding om at pumpen starter hvert 10. minutt, så bør han begynde å reagere. Sitér dette innlegget Link to post
Duvel Svart 22.April.2021 Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Det høres fornuftig ut; hvis det ikke var meldt styrtregn burde jo man begynne å bekymre seg. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 22.April.2021 Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Kanskje du heller skulle utbedre årsakene til at du er redd den skal synke? Det burde være overkommelig i en Nidelv 24. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 23.April.2021 Link til dette innlegget Svart 23.April.2021 https://www.clasohlson.com/no/Ontech-GSM-9025-GSM-alarm-med-fjernstyring-/p/36-5850 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.